Action Week-konferansen høsten 2024

Tildelte midler fra Aasen Sparebank i forbindelse med Action Week-konferanse

I forbindelse med LFKs arbeid mot Action Week i september og forsøket på å etablere en Action Now-konferanse, har klubben etter søknad blitt tildelt 50 000,- fra Aasen Sparebank.
Sjekken ble utdelt i forbindelse med gårsdagens styremøte.

Ambisjonen er at Action Now-konferansen skal bli en årlig konferanse som avholdes på Levanger.
Hvert år skal det settes ett tema på dagsorden som er forbundet med Levanger fotballklubbs ambisjoner om å bli en klubb som har spesielt fokus på sosial bærekraft gjennom sitt Action Now-program.
Konferansen skal finne sted i forbindelse med Action Week i september, men kan også legges i forbindelse med en hjemmekamp.

Mer informasjon kommer etter hvert. Vi takker Aasen Sparebank for bidraget og gleder oss til å presentere en flott konferanse i regi Action Now til høsten.