LFK EXTRA 2024

LFK Extra er tilbake også i 2024. Dette tilbudet er for ivrige jenter og gutter født i 2010, 2011, 2012 og 2013 som ønsker ekstra trening ved siden av de vanlige klubbøktene.

I år har vi gjort noen endringer basert på erfaringer fra tidligere år. Vi har utvidet aldersgruppene for å inkludere flere spillere. Målet er å nå ut til de som er mest ivrige etter å utvikle seg. Vi ser etter en gruppe engasjerte spillere fra hvert lag, ikke hele lag. Disse spillerne bør vise gode holdninger og være ivrige etter å utvikle seg.

Første trening er mandag 15. januar kl. 18.30. Vi ber alle om å møte opp 15 minutter før. Treningene vil gå fram til påske, men tar pause i vinterferien. Både jenter og gutter vil trene sammen i hver økt. Dette legger til rette for et lærerikt miljø der alle kan lære av hverandre.

Treningene ledes av kvalifiserte trenere fra LFK og klubbtrenerne oppfordres til å delta aktivt. Dette hjelper med å integrere LFK Extras tilnærming inn i de vanlige klubbtreningene.

For mer informasjon ta kontakt med trenerkoordinator: Sturla Voll på 91512814 eller [email protected]

Her ser du treningsinnhold for alle 12 øktene: https://flic.kr/s/aHBqjAnrrd