Nytt medlemssystem i LFK

I disse dager har Levanger Fotballklubb gått over til et nytt medlemssystem for klubben. Dette er et nytt program som er laget for idrettslag av idrettsutøvere.

Det er mange nye funksjoner som vi i klubben kommer til å ta i bruk etter hvert, og som vil gjøre den administrative jobben enklere. Eksempler på dette er meldingssystem i app eller på e-post, lagsorganisering (ganske likt Spond), fakturering av medlemskontingent, aktivitetsavgift og salgsdugnader.

Vi benytter nå sjansen til å rydde opp i vårt medlemssystem, og håper at alle våre medlemmer kan hjelpe oss med å registrere seg i systemet.

Ber om at alle gjør det så raskt som mulig. Har du ikke fått tilsendt lenke for registrering, registrer man seg enkelt her(https://app.hoopit.io/join/levanger-fk-624368)

Er man støttemedlem i klubben, velger man å melde seg inn som støttemedlem.
Er man utøver, velger man utøver på det laget man hører til.

Trenger dere hjelp til registreringen, ta kontakt med

• Lisa Jenssen 906 29 084 eller
  • Stein Arne Åsland 995 600 52.